شطرج آنلاین ایران اطلاعیه

شطرج آنلاین ایران

هرگونه مطالب غیر مجاز و عرف جامعه در سایت جایی ندارد

سایت دانلود فیلم و آهنگ در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

اگر از اون دسته افرادی هستید که از فرط تنبلی حاضرید بمب اتم را درسته قورت بدهید اما خدایی نکرده پنج دقیق در روز را ورزش نکنید ، بدانید و آگاه باشید که در آینده ای نه چندان دور علاوه بر داشتن کلکسیون بیماری ها، یک هیکل بد فرم و کج و کوله هم خواهید داشته که حسابی سوژه خاص و عام می شوید . تابستان بهتر فرصته برای شروع اینکار هستش . حتی اگر در این هوای گرم حوصله طی کردن مسیر خانه تا ورزشگاه را ندارید یا احیانا دلتان نمی اید زیاد هزینه کنید برنامه ورزشی خانگی البته نمی تواند در دراز مدت جای ورزش حرفه ای زیر نظر مربی را بگیرد اما در این شرایط غنمیت است .

خب پس منتظر چی هستید شروع کنید .

  • ۱-نفس با عمیق شروع کنید .
  • ۲-با حرکات کششی گرم کنید .
  • ۳-با حرکات جهشی ادامه دهید .
  • ورزش در پارک

پیشنهاد ویژه

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که تا اجباری برایتان پیش نیاید کاری را انجام نمی دهید مطمئن باشید شنبه ای که قرار است تمرینتان را شروع کنید هیچ وقت از راه نمی رس

  • -برای خودتان یک برنامه بریزید و اگر تنهایی تنبلی تان می آید ، یکی از اعضای خانه را هم با خودتان همراه کنید . برنامه صبحگاهی تلویزیون هم گزینه های خوبی هستند از ۷ الی ۹ صبح کنترل تلویزیون دستتان باشید مرتب کانال ها را عوض کنید فقط نیم ساعت هم با تلویزیون ورزش کنید جای شکرش باقی است .
  • این روزها ورزش های جدیدی اومده مثل زومبا که می تونید تو خونه هم انجام بدید خیلی هیجان انگیز هستش .
  • -یادتان باشد که لزومی ندارد نرمش فقط در چهار دیواری خانه تان انجام شود اگر در نزدیکی خانه تان پارکی ، بوستانی ، فضای سبزی و خلاصه جایی برای دویدن وجود دارد ، فرصت را از ندهید . سرصحب هم ورزش می کنید ، هم با هوای صاف و تر و تمیز پارک ها یک حالی به ریه هایتان می دهید ضمنا در بعضی از پارک ها مربیان ورزشی شهرداری حضور دارند و هر روز یا یک روز در میان ورزش صبحگاهی انجام می دهند کمی رادارتان را قوی کنید و ببینید کدام پار نزدیک منزلتان چه ساعت و چه روزی این برنامه را اجرا می کند . با شرکت در این برنامه های صبح گاهی می توانید بدون اینکه یک ریال خرج کنید ، میان درختها و گلها با طراوات پارک ها ، تحت نظر یک مربی ورزش کنید و کیف دنیا را ببرید .

 

  • -کوه رفتن هم گزینه کم خرج و خوبی است البته وقتی که هوا کمی خنک تر شد .

 

نکته

محاسبه BMI

هیکلم ایده آله ؟

محاسبه وزن ایده آل روش های متفاوتی دارد . یکی از ساده ترین و موثر ترین روشها ، استفاده از شاخص توده بدنی است یا BMI است به وسیله BMI می توانید بدانید که از لحاظ وزنی در محدوده سلامت هستید ، دارای اضافه وزنید یا چاق تشریف دارید . BMI اینطور محاسبه می شود که وزن خود را برحسب کیلوگرم بر مجذورقدتان برحسب متر تقسیم می کنید . در صورتیکه BMI محاسبه شده :

-کمتر از ۱۹ باشد ، کمبود وزن دارید و لاغر هستید .

-بین ۱۹ تا ۲۵ باشد ، وزن طبیعی دارید و در محدوده سلامت وزنی هستید .

-بین ۲۵ الی ۳۰ ، اضافه وزن دارید .

-بیش از ۳۰ باشد ، چاق هستید.

 

 

T

مطلب ورزش در تابستان | شطرنج آنلاین ایران در سایت بزرگ شطرج آنلاین ایران

0 نظر تا کنون ارسال شده است.